زیستاز

زیستاز
بستن
سبد سفارش
سبد سفارش
مدیریت سفارش‌هایی که به سبدسفارش اضافه شده است
| مجموع مبلغ سفارش: 0 ریال |
##id##
##TaskCol##
##NameCol##
##PriceCol##
##CountCol##
##EntiretyCol##
##id##
عملیات
نام
هزینه
تعداد
جمع کل (ریال)
##id##
 
 
جمع کل:
 
0

نشانی دریافت‌کننده محصولات (استان، شهرستان، شهر، خیابان، پلاک):
کد پستی: 
تلفن همراه: 
لطفا برای ثبت سفارش دکمه «ثبت نهایی سبد سفارش» را کلیک کنید
صبر کنید Waiting درحال انجام عملیات...
لطفا قبل از ثبت نهایی سبد سفارش وارد سامانه شوید
1 http://www.zistase.ir/Page/Public/NewsView.aspx?IdNews=-1000
نام کاربری یا رایانامه
 
گذرواژه
 


تیکت در سامانه پشتیبانی به معنای برچسب زدن است.

تیکت توسط کاربران سامانه ایجاد و توسط کارشناسان پاسخ داده می‌شود. وضعیت ابتدایی تیکت «باز» است و به این معنا است که به پرسش/درخواست کاربر پاسخ داده نشده است. پس از پاسخ کارشناس، وضعیت تیکت به حالت «پاسخ داده شده» تغییر خواهد کرد. در صورتی که کاربر از پاسخ کارشناس به نتیجه مورد نظر خود نرسیده باشد، مجددا بر روی همان تیکت پرسش بعدی خود را مطرح خواهد کرد و تیکت مجددا به حالت «باز» تغییر وضعیت می‌دهد.

این روند تا اطمینان از دریافت پاسخ مناسب ادامه خواهد داشت و در نهایت تیکت به صورت خودکار به حالت «بسته» تغییر وضعیت خواهد داد. وضعیت بسته به این معناست که کاربر پاسخ پرسش یا درخواست خود را از کارشناسان دریافت کرده است.

* کلیه این فرآیند از طریق رایانامه به کاربر اطلاع‌رسانی می‌شود.

| نوشته | تاریخ ثبت 1393/08/05 - 12:55 | گروه سامانه پشتیبانی | آخرین ویرایش 1394/10/05 - 14:04 | 0 نظر | 1637 بازدید |
نظر
آخرین نظر:
نظر شما
نام
*
رایانامه
*
توضیح
*
 
 
در حال انجام عملیات...
تیکت چیست؟

جزوه

بانک تست زیست شناسی فانتوم دهم (جلد اول)

اطلاعیه

بانک تست زیست شناسی فانتوم دوازدهم

خطوط دفاعی بدن انسان

پارت 3

پارت 2

پارت 1

آزمون جمع‌بندی زیست یازدهم

آزمون جمع‌بندی زیست دهم

رزومۀ گروه

بانک تست زیست شناسی فانتوم یازدهم

آزمون فصل تبادلات گازی

شمارنده بازدید از صفحه اول

تماس با ما

تیکت چیست؟

چرا استفاده از سامانه پشتیبانی برخط؟ مزایای این سامانه چیست؟

راهنمای استفاده از سامانه پشتیبانی